Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКовальчук, О.uk
dc.contributor.authorПавліш, Т.-
dc.contributor.authorРаделицька, І.-
dc.date.accessioned2024-09-11T12:14:33Z-
dc.date.available2024-09-11T12:14:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПавліш Т. Адаптація маркетингу в умовах війни / Т. Павліш, І. Раделицька ; наук. кер. О. Ковальчук // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 135-136.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27354-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleАдаптація маркетингу в умовах війниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P135-136.pdf355,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.