Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27370
Назва: Розробка моделі тьюторського забезпечення професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача ЗВО
Інші назви: Development of the model of tutoring provision of professional and pedagogical training of the future teacher of a higher education institution
Автори: Силенко, Юлія Володимирівна
Ключові слова: заклад вищої освіти
професійно-педагогічна підготовка
майбутній викладач ЗВО
тьютор
тьюторське забезпечення
тьюторський супровід
індивідуальний підхід
технологія тьюторингу
технологія індивідуалізації навчання
авторська модель тьюторського забезпечення на основі індивідуального підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього викладача ЗВО
індивідуальна освітня траєкторія
суб’єкт-суб’єктні партнерські відносини "викладач-студент"
institution of higher education
professional and pedagogical training
future teacher of a higher education institution
tutor
tutoring support
tutor support
individual approach
tutoring technology
technology of individualization of training
the author's model of tutor support based on an individual approach in the professional and pedagogical training of a future teacher of a higher education institution
individual educational trajectory
subject-subject teacher-student partnerships
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Силенко Ю. В. Розробка моделі тьюторського забезпечення професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача ЗВО / Ю. В. Силенко // Інноваційна педагогіка. – 2023. – Вип. 64, Т. 2. – С. 103-108.
Source: Інноваційна педагогіка
Innovative Pedagogy
Короткий огляд (реферат): У статті здійснена розробка моделі тьюторського забезпечення на основі індивідуального підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього викладача ЗВО. Обумовлено, що на сьогодні тьюторинг є однією з найбільш передових технологій індивідуалізації навчання. Здійснено теоретичне обгрунтування побудови педагогічних моделей, визначено їх принципи та структурні компоненти. Виділені та обгрунтовані структурно-функціональні блоки моделі: цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, технологічний та оцінювально-результативний. Встановлено, що усі зазначені компоненти (блоки) перебуваються у взаємозв’язку, до яких необхідно застосовувати творчий підхід, без застосування єдиних шаблонів. На основі кореляційних блоків розроблено авторську модель тьюторського забезпечення у професійно-педагогічній підготовці майбутнього викладача ЗВО, де змістовою частиною є індивідуалізація освітнього процесу. Метою авторської моделі є здійснення тьюторського супроводу на основі індивідуального підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього викладача ЗВО. Прогнозованим результатом упровадження запропонованої моделі передбачається підвищення рівня готовності студентів-магістрантів до самостійної навчальної діяльності до оптимально можливого та їх орієнтація на постійну самоосвіту із застосуванням технології тьюторингу. Встановлено, що індивідуалізація освітнього процесу реалізується кількома етапами – діагностувально-підготовчим, практико-діяльнісним та коригувально-прогностичним. Відтак, складові етапи індивідуалізації можливо упровадити в індивідуальній освітній траєкторії, що уможливлює формування індивідуального освітнього плану згідно з нахилом студента, його здібностей, професійних прагнень та очікувань. Базовою педагогічною взаємодією у тьюторському супроводі стають суб’єкт-суб’єктні партнерські відносини "викладач-студент" на основі таких форм реалізації, як індивідуальні навчальні заняття, індивідуальні тьюторські консультації, індивідуальний тьюторський супровід, індивідуальне опитування. Внаслідок упровадження розробленої авторської моделі самостійність студентів підвищиться на 30% (за гіпотезою), що обумовлено збільшенням часу на самостійну роботу, що уможливить актуалізацію навичків пошуку інформації з урахуванням рекомендацій тьютора.
The article develops a model of tutor support based on an individual approach in the professional and pedagogical training of a future teacher of a higher education institution. It is determined that today tutoring is one of the most advanced technologies for the individualization of learning. The theoretical justification of the construction of pedagogical models was carried out, their principles and structural components were determined. The structural and functional blocks of the model are highlighted and substantiated: target, theoretical-methodological, substantive, technological and evaluation-resultative. It was established that all the specified components (blocks) are interconnected, to which it is necessary to apply a creative approach, without using single templates. On the basis of correlation blocks, an author’s model of tutor support in the professional and pedagogical training of a future teacher of a higher education institution was developed, where the content part is the individualization of the educational process. The purpose of the author’s model is to provide tutor support based on an individual approach in the professional and pedagogical training of a future teacher of a higher education institution. The predicted result of the implementation of the proposed model is expected to increase the level of readiness of master’s students for independent educational activities to the optimal level and their orientation to permanent self-education using tutoring technology. It was established that the individualization of the educational process is implemented in several stages – diagnosticpreparatory, practical-active and correctiveprognostic. Therefore, the individualization stages can be implemented in an individual educational trajectory, which enables the formation of an individual educational plan according to the student’s inclination, abilities, professional aspirations and expectations. The basic pedagogical interaction in tutoring is subject-subject partnership "teacher-student" based on such forms of implementation as individual training classes, individual tutoring consultations, individual tutoring, individual survey. As a result of the implementation of the developed author’s model, students’ independence will increase by 30% (according to the hypothesis), which is due to an increase in time for independent work, which will make it possible to update information search skills taking into account the tutor’s recommendations.
DOI: 10.32782/2663-6085/2023/64.2.20
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27370
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
ISSN: 2663-6085 (рrint)
2663-6093 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗРОБКА_МОДЕЛІ_ТЬЮТОРСЬКОГО_ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdfСиленко Ю.В. Розробка моделі тьюторського забезпечення професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача ЗВО187,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.