Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБихова, О. М.-
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:01Z-
dc.date.available2016-11-01T13:23:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБихова О. М. Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері / О. М. Бихова // БІЗНЕС ІНФОРМ. — 2014. — № 5. — С. 347-351.uk
dc.identifier.issn2222-4459uk
dc.identifier.issn2311-116Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2753-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та сформульовано особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері. На основі критичного аналізу визначено маркетинг у банківській сфері як комплексний підхід до управління банківською діяльністю, спрямований на ефективне задоволення потреб клієнтів і суспільства за рахунок цілеспрямованого використання маркетингового комплексу. Зазначено, що комплексність даного підходу полягає в чітко сформованій меті, аналізі зовнішнього та внутрішнього середовища банку, урахуванні особливостей продуктової, цінової, збутової, комунікаційної політики банку та політики відносин. Зроблено висновки щодо доцільності реалізації маркетингової концепції з урахування всіх перерахованих особливостей, що сприятиме підвищенню ефективності функціонування банку та підтримці його конкурентоспроможності у мінливих умовах сьогодення.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы и сформулированы особенности применения маркетингового комплекса в банковской сфере. На основании критического анализа маркетинг в банковской сфере определен как комплексный подход к управлению банковской деятельностью, направленный на эффективное удовлетворение потребностей клиента и общественности за счет целенаправленного использования маркетингового комплекса. Отмечено, что комплексность данного подхода состоит в четком определении цели, анализе внутренней и внешней среды банка, необходимости применения особенностей продуктовой, ценовой, сбытовой, коммуникационной политики банка и политики отношений. Сделаны выводы относительно целесообразности реализации маркетинговой концепции, с учетом всех перечисленных особенностей, что будет способствовать повышению эффективности функционирования банка и поддержке его конкурентоспособности в современных условиях неопределенности.uk
dc.description.abstractThe article analyses and formulates specific features of application of the marketing complex in the banking sphere. Based on critical analysis, marketing in the banking sphere is defined as a complex approach to management of the banking activity directed at efficient satisfaction of client and public requirements by means of purposeful use of the marketing complex. The article shows that complexity of this approach lies in clear identification of the goal, analysis of internal and external environment of the bank, a necessity of application of specific features of the product, price, sales, and communication policy of the bank and policy of relations. The article holds about expediency of realisation of the marketing concept with consideration of all listed features, which would facilitate increase of efficiency of bank functioning and maintenance of its competitiveness under modern conditions of uncertainty.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетинг у банківській сферіuk
dc.subjectбанківський продуктuk
dc.subjectбанківська послугаuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectмаркетинг в банковской сфереuk
dc.subjectбанковский продуктuk
dc.subjectбанковская услугаuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectmarketing in the banking sphereuk
dc.subjectbanking productuk
dc.subjectbanking serviceuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.titleОсобливості застосування маркетингового комплексу в банківській сферіuk
dc.title.alternativeОсобенности применения маркетингового комплекса в банковской сфереuk
dc.title.alternativeSpecific Features of Application of a Marketing Complex in the Banking Sphereuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБыхова, Е. М.-
local.contributor.altauthorBykhova, О. М.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceБізнес Інформuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_507.pdf306,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.