Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2759
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.date.accessioned2016-11-01T15:09:04Z-
dc.date.available2016-11-01T15:09:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Чинники впливу на діяльність суб'єктів вітчизняного виставкового ринку / Н. А. Крахмальова // Економiка та держава. — 2009. — № 12. — С. 77-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2759-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості впливу факторів маркетингового середовища на суб'єктів національного виставкового ринку та конкретизуються цілі їх виставкової діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleЧинники впливу на діяльність суб'єктів вітчизняного виставкового ринкуuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономiка та держава.uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161031_103.pdf73,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.