Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28295Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Антоненко, Ігор Володимирович | - | 
| dc.contributor.author | Вишневська, О. В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-12-08T15:00:41Z | - | 
| dc.date.available | 2024-12-08T15:00:41Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Антоненко І. В. Іммерсивне середовище і роль дизайнера у формуванні стратегій розвитку метавсесвіту / І. В. Антоненко, О. В. Вишневська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 63-66. | uk | 
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28295 | - | 
| dc.description.abstract | В аспекті поняття метавсесвіту (metaverse) розглянуто роль дизайнера щодо його дослідження у парадигмі метатворчості, у плануванні стійких стратегій його розвитку та у переході до реального міського досвіду, що здійснюється у формуванні цифрових двійників (digital twin). | uk | 
| dc.description.abstract | In terms of the concept of the metaverse, the role of the designer in relation to his research in the paradigm of meta-creation, in the planning of sustainable strategies for its development and in the transition to the real urban experience, which is carried out in the formation of digital doubles, is considered. | en | 
| dc.language.iso | uk | uk | 
| dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk | 
| dc.subject | метатворчість | uk | 
| dc.subject | блокчейн | uk | 
| dc.subject | цифрові двійники | uk | 
| dc.subject | BIM-технології | uk | 
| dc.subject | аватари | uk | 
| dc.subject | віддалена активність | uk | 
| dc.subject | meta-creation | uk | 
| dc.subject | blockchain | uk | 
| dc.subject | digital doubles | uk | 
| dc.subject | BIM technologies | uk | 
| dc.subject | avatars | uk | 
| dc.subject | remote activity | uk | 
| dc.title | Іммерсивне середовище і роль дизайнера у формуванні стратегій розвитку метавсесвіту | uk | 
| dc.title.alternative | Immersive environment and the role of the designer in forming strategies for the development of the metaverse | uk | 
| dc.type | Thesis | uk | 
| local.contributor.altauthor | Antonenko, I. | - | 
| local.contributor.altauthor | Vyshnevska, O. | - | 
| local.conference.location | Київ | - | 
| local.conference.date | 2024-04-25 | - | 
| local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | - | 
| local.conference.section | Інформаційні технології візуалізації у дизайні | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) Актуальні проблеми сучасного дизайну | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| APSD_2024_V2_P063-066.pdf | 568,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
