Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGuchuan, Gao-
dc.contributor.authorКrotova, T. F.-
dc.date.accessioned2025-03-10T13:16:46Z-
dc.date.available2025-03-10T13:16:46Z-
dc.date.issued2024-11-15-
dc.identifier.citationGuchuan G. Principles of advertising design in promoting the company's products / G. Guchuan, T. F. Кrotova // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 11-16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28738-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titlePrinciples of advertising design in promoting the company's productsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-11-15-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-11-16.pdf490,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.