Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргулець, О. Б.-
dc.date.accessioned2016-11-07T08:57:28Z-
dc.date.available2016-11-07T08:57:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМоргулець О. Б. Клієнтоорієнтована модель сервіс-менеджменту / О. Б. Моргулець // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. — Вип. 9, Ч. 4. — С. 111-115.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2930-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості управління сервісним підприємством у сучасних умовах господарювання. Розкрито сутність клієнтоорієнтованого підходу в управлінні підприємством. Запропоновано авторське уточнення дефініції понять сервіс-менеджмент та клієнтоорієнтованість, а також авторську модель сервіс-менеджменту на основі принципів клієнто-орієнтованості та процесного підходу. Охарактеризовано основні складові системи сервіс-менеджменту. Особливу увагу приділено таким складовим системи як формування позитивного клієнтського досвіду та споживчої лояльності.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности управления сервисным предприятием в современных условиях хозяйствования. Раскрыта сущность клиентоориентированного подхода в управлении предприятием. Предложены авторское уточнение дефиниции понятий сервис-менеджмент и клиентоориентированность, а также авторская модель сервис-менеджмента на основе принципов клиентоориентированности и процессного подхода. Охарактеризованы основные составляющие системы сервис-менеджмента. Особое внимание уделено таким составляющим системы, как формирование положительного клиентского опыта и потребительской лояльности.uk
dc.description.abstractThe paper dwells on the features of service enterprises management in the modern business environment. The essence of a customer-oriented approach to an enterprise management has been revealed. The author has specified the definition of the concepts of both service and customer-oriented management. The service management model based on the principles of customer-oriented and process-based approach has been introduced. The main components of the service management system have been scrutinised. A particular attention has been paid to such components of the model as creating a positive customer’s experience and loyalty.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсервіс-менеджментuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectсервісне підприємствоuk
dc.subjectспоживча лояльністьuk
dc.subjectклієнтський досвідuk
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk
dc.subjectсервис-менеджментuk
dc.subjectсервисное предприятиеuk
dc.subjectпотребительская лояльностьuk
dc.subjectклиентоориентированностьuk
dc.subjectклиентский опытuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectservice managementuk
dc.subjectservice managementuk
dc.subjectcustomer’s experienceuk
dc.subjectconsumer’s loyaltyuk
dc.subjectservice enterpriseuk
dc.titleКлієнтоорієнтована модель сервіс-менеджментуuk
dc.title.alternativeКлиентоориентированная модель сервис-менеджментаuk
dc.title.alternativeCustomer-oriented model of service managementuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorМоргулец, О. Б.-
local.contributor.altauthorMorhulets, О. В.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Херсонського державного університету. Економічні наукиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_104.pdf626,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.