Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29670
Назва: Управління цифровими стратегіями бренду університетів як інструмент інтеграції в глобальний освітній простір
Автори: Чернявська, О. Д.
Дата публікації: 4-жов-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чернявська О. Д. Управління цифровими стратегіями бренду університетів як інструмент інтеграції в глобальний освітній простір / О. Д. Чернявська // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 жовтня 2024 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 48-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29670
Розташовується у зібраннях:Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_ЗАМ. 2091 Збірник_05.12.2024 (1)-2-48-50.pdf634,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.