Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2016-11-14T09:15:37Z-
dc.date.available2016-11-14T09:15:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Маркетингова політика розподілення [Текст] : Підручник / В. Г. Щербак. — Харків : ВД "ІНЖЕК", 2010. — 224 с.uk
dc.identifier.isbn966-978-392-310-9uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілення продукції підприємства. Подано основні поняття видів на форм розподілення, розглянуто теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів розподілення, використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілення підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІНЖЕКuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectканали розподіленняuk
dc.subjectмаркетингова логістикаuk
dc.subjectтоварний рухuk
dc.subjectдержавна закупівляuk
dc.subjectдержавне замовленняuk
dc.titleМаркетингова політика розподіленняuk
dc.typeПідручникuk
local.contributor.altauthorЩербак, Валерія Геннадіївна-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні видання
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161110_Scherbak.pdf11,64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Cover2016.ZZ_Image009.jpgОбкладинка87,1 kBJPEGЭскиз
Просмотреть/Открыть
20161110_Scherbak_TitulZmist.pdfТатульна сторінка + зміст313,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.