Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄжова, Ольга-
dc.contributor.authorПашкевич, Калина-
dc.contributor.authorГерасименко, Олена-
dc.date.accessioned2025-06-06T11:57:58Z-
dc.date.available2025-06-06T11:57:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЄжова О. Підготовка майбутніх фахівців до підтримки українських брендів засобами комп’ютерного дизайну / О. Єжова, К. Пашкевич, О. Герасименко // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Полтава, 27–28 жовтня 2022 року. - Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2022. - С. 34–39.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29882-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування готовності фахівців в галузі технологій і дизайну до підтримки вітчизняного бізнесу. Схарактеризовано особливості вивчення дисципліни «Комп’ютерний дизайн» в Київському національному університеті технологій і дизайну. Узагальнено особливості розроблення елементів фірмового стилю з застосуванням програм векторної графіки. Виявлено, що студенти активно використовують елементи українського символізму та біоморфізму при розробленні логотипів.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of forming the readiness of specialists in the field of technology and design to support domestic business. The peculiarities of studying the discipline "Computer design" at the Kyiv National University of Technology and Design are characterized. Features of the development of corporate style elements with the use of vector graphics programs are summarized. It was found that students actively use elements of Ukrainian symbolism and biomorphism when developing logos.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленкаuk
dc.subjectкомп’ютерний дизайнuk
dc.subjectфахівець з технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectсимволізмuk
dc.subjectбіоморфізмuk
dc.subjectcomputer designuk
dc.subjecttechnology and design specialistuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectbranduk
dc.subjectsymbolismuk
dc.subjectbiomorphismuk
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців до підтримки українських брендів засобами комп’ютерного дизайнуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.conference.locationПолтаваuk
local.conference.date2022-10-
local.conference.nameДизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективиuk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMFPP 2022 35-39.pdf505,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.