Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеревянкіна, Д. О.-
dc.contributor.authorЛебеденко, Ю. О.-
dc.date.accessioned2025-06-24T11:54:06Z-
dc.date.available2025-06-24T11:54:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДеревянкіна Д. О. Перспективи застосування процедурної генерації контенту в гейм-дизайні / Д. О. Деревянкіна, Ю. О. Лебеденко // Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 20 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 62-63.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29986-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleПерспективи застосування процедурної генерації контенту в гейм-дизайніuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-20-
local.conference.nameЕлектромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології-
Розташовується у зібраннях:Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_EMIS_2025_правка-62-63.pdf700,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.