Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, М. А.-
dc.contributor.authorГородецький, Ю. Д.-
dc.date.accessioned2025-07-07T09:42:54Z-
dc.date.available2025-07-07T09:42:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоломієць М. А. Емоційний штучний інтелект у маркетингових стратегіях / М. А. Коломієць, Ю. Д. Городецький // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 139-141.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30298-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleЕмоційний штучний інтелект у маркетингових стратегіяхuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-03-28-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-139-141.pdf555,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.