Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, А. О.-
dc.contributor.authorГородецький, Ю. Д.-
dc.date.accessioned2025-07-07T09:45:41Z-
dc.date.available2025-07-07T09:45:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВолошин А. О. Екологічний маркетинг у цифровому середовищі: тренди та вплив на споживачів / А. О. Волошин, Ю. Д. Городецький // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 121-123.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30307-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleЕкологічний маркетинг у цифровому середовищі: тренди та вплив на споживачівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-03-28-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-121-123.pdf555,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.