Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенко, М. Ю.-
dc.contributor.authorЖигалкевич, Ж. М.-
dc.date.accessioned2025-07-07T09:48:40Z-
dc.date.available2025-07-07T09:48:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКосенко М. Ю. Особливості формування маркетингової комунікаційної політики в умовах війни / М. Ю. Косенко, Ж. М. Жигалкевич // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 100-102.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30318-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості формування маркетингової комунікаційної політики в умовах війниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-03-28-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-100-102.pdf653,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.