Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКротова, Тетяна Федорівна-
dc.contributor.authorОвакімян, Лаура Юріївна-
dc.date.accessioned2025-07-11T11:11:42Z-
dc.date.available2025-07-11T11:11:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОвакімян Л. Ю. Комунікаційні засоби в дизайні костюма у контексті формування професійного іміджу : дис. ... д-ра філософії : 022 - Дизайн ; галузь знань 02 - Культура і мистецтво / Овакімян Лаура Юріївна ; наук. кер. Т. Ф. Кротова ; КНУТД. - Київ, 2025. - 277 л.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30638-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню комунікаційних засобів у дизайні костюма у контексті формування професійний імідж керівника як важливого інструментом професійної діяльності. В умовах сучасного ділового світу зовнішній вигляд стає не лише відображенням його особистості, але й індикатором професійності, авторитету та здатності управляти. У ланці управління у сферах різного професійного спрмування зовнішній вигляд має виняткове значення, оскільки сприяє формуванню довіри, авторитету та створенню позитивного враження. Отже, актуальність дослідження пояснюється необхідністю вивчення і застосування комунікаційних засобів у дизайні костюма у створенні професійного іміджу керівника/лідера. Дисертація виконана відповідно до напрямів наукових досліджень кафедри мистецтва та дизайну костюма Київського національного університету технологій та дизайну «Н/н 7/21 Дизайн і мистецтво у створенні систем життєзабезпечення людини: ергономічні, естетичні, екологічні, етнокультурні аспекти» (2021-2023рр.), та у межах ініціативної теми «Н/н 43/24 Естетичні аспекти в проектуванні костюма у контексті полікультурної інтеграції». Мета дослідження полягає у комплексному аналізі наукових і практичних підходів щодо комунікаційних засобів костюма у розробці іміджу керівника. Об’єкт дослідження – костюм в системі візуально-комунікаційних характеристик зовнішнього образу людини. Предмет дослідження – комунікаційні засоби костюма у формуванні професійного іміджу керівника/лідера. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному вивченні та систематизації теоретичної бази та практичного досвіду щодо створення професійного іміджу засобами дизайну костюма. У представленій до захисту праці вперше: проведено комплексне дослідження актуальних підходів у створенні професійного іміджу публічних особистостей різних професійних сфер; представлено типологію професійного іміджу на основі ефективних зразків іміджу керівника/лідера, що характеризують їх як професіоналів певної сфери; виявлено комунікаційні засоби костюма відповідно до іміджевих ознак професійного спрямування сфер політики, державного управління, освітньої, наукової, технічної, правової діяльність, освіти, мистецтва, спорту тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпредметно-просторове оточенняuk
dc.subjectхудожня культураuk
dc.subjectдизайн одягуuk
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectіндивідуальний стильuk
dc.subjectтенденції модиuk
dc.subjectзнаково-символічна функція костюмаuk
dc.subjectобразuk
dc.subjectпрофесійний іміджuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk
dc.subjectкомунікаційні засоби костюмаuk
dc.subjectкостюмuk
dc.titleКомунікаційні засоби в дизайні костюма у контексті формування професійного іміджуuk
dc.title.alternativeCommunication tools in costume design in the context of professional image formationuk
dc.typeDissertationuk
local.contributor.altauthorOvakimyan, L.Y.-
local.thesis.degreeдоктор філософіїuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.thesis.code022 Дизайнuk
local.date.defense2025-
local.subject.method0uk
local.identifier.placeКНУТДuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати та дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovakimian_dissertation.pdf13,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.