Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапон-Байда, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-08-28T09:43:42Z-
dc.date.available2025-08-28T09:43:42Z-
dc.date.issued2024-05-09-
dc.identifier.citationГапон-Байда Л. В. Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // ІV Міжнародна науково-практична конференція «Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи» : збір. матер. м. Глухів, 9.05.2024 р. – Глухів : Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2024. – С. 45-47.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30858-
dc.description.abstractАналіз ПРН, закладених в освітній стандарт спеціальності 023 та додаткових програмних результаів навчання, внесених ЗВО, показав, що технологічна складова значно домінує у всіх досліджених вишах у межах 1.48–1.94; наукова – навпаки має низькі показники на рівні 0.75–0.90. Корекції викладачів КНУТД, ЛНАМ через зміст силабусів вплинули на зростання технологічної (на рівні 1.82–1.92) та наукової (1.12–1.14) складової відносно творчої, а викладачів КДАДПМД – навпаки погіршили. Отже, за рахунок внесення змін у зміст освітніх компонентів університети можуть суттєво впливати на розподіл впливу ПРН між трьома аспектами проєктної компетентності здобувачів освіти спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація та досягнути рівномірного їх розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГлухівський НПУ ім. О. Довженкаuk
dc.subjectосвітні стандартиuk
dc.subjectпрограмні результати навчанняuk
dc.subjectтехнологічна складоваuk
dc.subjectтворча складоваuk
dc.subjectнаукова складоваuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectосвітні компонентиuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectдкоративне мистецтвоuk
dc.subjectреставраціяuk
dc.titleАналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація»uk
dc.title.alternativeAnalysis of the content of educational programs of speciality 023 fine arts, decorative arts, restorationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorHapon-Baida, Liudmyla V-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.conference.locationГлухів, Глухівський НПУ ім. О. Довженкаuk
local.conference.date2024-05-09-
local.conference.nameТехнологічна і професійна освіта: проблеми і перспективиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk materialiv Tehnol osv Hlukhiv 2024_зміст_45_47.pdfОсновна стаття787,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.