Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБебко, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-09-01T09:38:18Z-
dc.date.available2025-09-01T09:38:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБебко С. В. Інноватизація логістичного менеджменту як стратегічний чинник маркетингової політики розподілу підприємства / С. В. Бебко // Актуальні проблеми економіки. – 2025. – №6 (288). – С. 56 – 69.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30889-
dc.description.abstractСучасний ринок характеризується динамічністю, інтенсивною конкуренцією та еволюцією споживчих очікувань, що вимагають від підприємств не лише якісної продукції,а й швидкої, точної та зручної доставки. В умовах цифрової трансформації та стрімкого розвитку технологій, включаючи Інтернет речей, штучний інтелект та великі дані, інноваційний логістичний менеджмент стає ключовим інструментом для оптимізації внутрішніх процесів, зниження витрат та підвищення загальної ефективності діяльності підприємств. Економічна нестабільність підкреслює критичну роль логістики у зменшенні операційних витрат та втрат, що є життєво важливим для всіх ланок бізнесу. Крім того, зростання усвідомлення екологічної відповідальності та вимог до сталого розвитку спонукає компанії шукати екологічно чистіші та ефективніші логістичні рішення. У контексті маркетингової політики розподілу, інноваційна логістика трансформується зі звичайного операційного елемента на стратегічний актив. Вона дозволяє не лише забезпечувати своєчасну доставку, але й створювати додаткову цінність для споживачів, підвищуючи їхню лояльність та зміцнюючи позиції бренду на ринку. Таким чином, інновації в логістичному менеджменті формують основу для створення конкурентних переваг, забезпечуючи довгостроковий успіх та сталий розвиток підприємства в умовах сучасних викликів. Загалом, у висновках дослідження підкреслюється, що інноваційний логістичний менеджмент є стратегічним чинником маркетингової політики розподілу, що дозволяє створювати додаткову цінність для споживачів, підвищуючи їхню лояльність та зміцнюючи позиції бренду на ринку. У воєнний час, коли більшість налагоджених ланцюгів постачання перестали функціонувати, проблема формування механізму логістичного менеджменту інноваційно-орієнтованих підприємств в умовах диджиталізації та безпекових викликів є особливо актуальною. Оптимізація логістичних процесів є нагальним шляхом для продовження виробничо-господарської діяльності, що вимагає постійного моніторингу проблем, ризиків та загроз, формування системи управління потоками ресурсів, планування та прогнозування логістичних процесів, а також налагодження співпраці зі стейкхолдерами для мінімізації ризиків. Розрахунок ефекту логістичної синергії є важливим для оцінки додаткового прибутку від реалізації логістичних функцій та інтеграції з іншими підсистемами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноватизаціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectрозподілuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectлогістичний менеджментuk
dc.titleІнноватизація логістичного менеджменту як стратегічний чинник маркетингової політики розподілу підприємстваuk
dc.title.alternativeInnovation of logistics management as a strategic factor in the marketing policy of the enterprise's distributionuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBebko, Svitlana Viktorivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32752/1993-6788-2025-1-288-56-69uk
local.identifier.urihttps://eco-science.net/issue/№-6-288-червень-2025uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bebko_2025_56-69.pdf19,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.