Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄжова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorЯнь, Цзеда-
dc.date.accessioned2025-09-03T11:22:05Z-
dc.date.available2025-09-03T11:22:05Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationЯнь Цзеда. Редизайн фірмового стилю компанії Coca-Cola на основі дослідження його еволюції : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / Цзеда Янь ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 91 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30905-
dc.description.abstractПід час виконання досліджень були виявлені новітні матеріали, інноваційні методи, конструктивні рішення, способи проєктування і виготовлення фірмового стилю компанії Coca-Cola. Було проведено дослідження сфери споживання, визначення групи споживачів і асортименту виробів для проєктування фірмового стилю компанії Coca-Cola , розробки мудборду та візуалізації проєкту. Проаналізовані результати дозволили розробити головну концепцію дизайну оновленого логотипу компанії Coca-Cola. В якості носіїв фірмового стилю були обрані: кружка, блокнот, пляшка, а також одяг для співробітників.uk
dc.description.abstractDuring the research, new materials, innovative methods, constructive solutions, methods of designing and manufacturing the Coca-Cola company’s corporate identity were identified. A study of the sphere of consumption was conducted, the definition of the consumer group and the range of products for designing the Coca-Cola company’s corporate identity, the development of a moodboard and visualization of the project. The analyzed results allowed us to develop the main concept of the design of the updated Coca-Cola logo. The following were chosen as the carriers of the corporate identity: a mug, a notebook, a bottle, as well as clothing for employees.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectфірмовий колірuk
dc.subjectдизайн носійuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectcorporate coloruk
dc.subjectmedia designuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectidentityuk
dc.titleРедизайн фірмового стилю компанії Coca-Cola на основі дослідження його еволюціїuk
dc.title.alternativeRedesign of the Coca-Cola company’s corporate identity based on the study of its evolutionuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorYan, Jedah-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДг3-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olha-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRB_022_Yan Jedah _Yezhova.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.