Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31134
Назва: Graphic design of the corporate style for a sports team
Автори: Bezuhla, Ruslana
Liu, Wenlu
Ключові слова: corporate style
culture
branding
graphic design
art
visual identity
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Bezuhla R. Graphic design of the corporate style for a sports team / R. Bezuhla, W. Liu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 130-132.
Короткий огляд (реферат): This article explores the synergy between graphic design and art through the example of sports team branding, highlighting the influence of art and culture on visual identity. By analyzing recent trends and case studies, we examine the role of design in history and cultural representation. The results highlight the importance of integrating artistic elements into corporate branding strategies to resonate with diverse audiences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31134
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-130-132.pdf810,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.