Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевчук, Паввло Дмитрович-
dc.contributor.authorПанкова, Лілія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-09-26T07:40:14Z-
dc.date.available2025-09-26T07:40:14Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationПанкова Л. Д. Маркетингове просування продукції в мережі Інтернет : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Л. Д. Панкова ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. К. О.Шіковець. - Київ. КНУТД, 2025. – 70 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31177-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто сучасні підходи до маркетингового просування продукції в цифровому середовищі, досліджено ключові елементи інтернет-маркетингу та особливості їх впровадження для підприємств. На основі аналізу поточного стану маркетингової діяльності ТОВ «RI-ON Business GmbH» та оцінки ефективності застосованих інструментів просування, розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства, сформовано бюджет та здійснено прогноз очікуваних результатів.uk
dc.description.abstractThe qualification work considers modern approaches to marketing promotion of products in the digital environment, examines the key elements of Internet marketing and the peculiarities of their implementation for enterprises. Based on the analysis of the current state of marketing activities of RI-ON Business GmbH LLC and the evaluation of the effectiveness of the applied promotion tools, proposals for improving the company's marketing strategy were developed, a budget was formed and a forecast of expected results was madeuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингове просуванняuk
dc.subjectSEOuk
dc.subjectконтекстна рекламаuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.titleМаркетингове просування продукції в мережі Інтернетuk
dc.title.alternativeMarketing Promotion of Products on the Internetuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorPankova, Liliia-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 «Маркетинг»uk
local.diplom.program«Маркетинг»uk
local.contributor.altadvisorShevchuk, Pavlo-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Pankova_Shevchuk.pdf1,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.