Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидоренко, Андрій-
dc.contributor.authorШолохова, Софія-
dc.date.accessioned2025-10-03T08:17:34Z-
dc.date.available2025-10-03T08:17:34Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationСидоренко А. Еволюція візуальної айдентики тату-студій в україні: тренди та кейси / А. Сидоренко, С. Шолохова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 332-335.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31294-
dc.description.abstractВізуальна айдентика відіграє ключову роль у формуванні впізна- ваності бренду тату-студій, впливаючи на сприйняття та залучення клієнтів. Дослідження розглядає основні тенденції розвитку брендингу тату- студій в Україні, аналізує реальні кейси та оцінює ефективність сучасних дизайнерських рішень. Особлива увага приділяється впливу мінімалізму, індустріального стилю та національних мотивів на створення унікальних візуальних концепцій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectтату-студіяuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectтрендиuk
dc.subjectвізуальна айдентикаuk
dc.titleЕволюція візуальної айдентики тату-студій в україні: тренди та кейсиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-332-335.pdf513,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.