Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгліуллін, Руслан-
dc.contributor.authorЛісовський, Олександр-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:32:38Z-
dc.date.available2025-10-03T12:32:38Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationАгліуллін Р. Сталий дизайн та етика візуальної айдентики: шлях до створення екологічно відповідальних брендів / Р. Агліуллін, О. Лісовський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 292-295.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31322-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз сучасного екологічного та сталого дизайну візуальної айдентики. Дослідження включає огляд різних підходів та їх впливів на екологічність дизайну. Розроблено поради, які відображають актуальні тенденції екологічного та сталого дизайну візуальної айдентики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectвізуальна айдентикаuk
dc.subjectекологічний дизайнuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.titleСталий дизайн та етика візуальної айдентики: шлях до створення екологічно відповідальних брендівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-292-295.pdf616,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.