Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілецький, Олег-
dc.contributor.authorСкляренко, Наталія-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:41:39Z-
dc.date.available2025-10-03T12:41:39Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБілецький О. Концепції візуальної організації товарів у Дизайні середовища супермаркетів / О. Білецький, Н. Скляренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 101-104.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31333-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз візуальної організації товарів у дизайні середовища супермаркетів. Виділено концепції тематичного образу, формування багаторівневої композиції та створення гармонійного середовища із товарів у межах торгівельних площ супермаркетів. Доведено, що синтез дизайну та візуального мерчандайзингу дозволяє системно підійти до проєктування цілісного простору супермаркету. візуальна організація товарів, супермаркет, дизайн середовища,uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсупермаркетuk
dc.subjectдизайн середовищаuk
dc.subjectвізуальна організація товарівuk
dc.titleКонцепції візуальної організації товарів у Дизайні середовища супермаркетівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-101-104.pdf884,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.