Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorQiu, Chen-
dc.contributor.authorKosenko, Danylo-
dc.date.accessioned2025-10-06T08:56:12Z-
dc.date.available2025-10-06T08:56:12Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationQiu C. Рackaging design for a fruit brand / C. Qiu, D. Kosenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 244-246.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31354-
dc.description.abstractWith the continuous improvement of consumers' requirements for food safety and quality, the role of fruit brand packaging design in market competition is becoming more and more prominent. This paper focuses on the current situation of China's fruit brand packaging design, analyzes its shortcomings in inheriting traditional culture and meeting consumer demand, and proposes innovative packaging design strategies to enhance the market competitiveness of China's fruit brands.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectbranding designuk
dc.subjectdesign innovationuk
dc.subjectcultural heritageuk
dc.subjectpackaging designuk
dc.titleРackaging design for a fruit branduk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-244-246.pdf451,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.