Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄжова, Ольга-
dc.contributor.authorМосійчук, Павло-
dc.contributor.authorГолубченко, Віолетта-
dc.date.accessioned2025-10-07T08:59:58Z-
dc.date.available2025-10-07T08:59:58Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationЄжова О. Особливості дизайну фірмового стилю та інтер’єру бару / О. Єжова, П. Мосійчук, В. Голубченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 356-359.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31373-
dc.description.abstractУ роботі досліджено особливості розробки фірмового стилю та реклами для бару. Проаналізовано ключові елементи айдентики, їх вплив на сприйняття закладу споживачами та ефективність рекламних кампаній. Розроблено концепцію фірмового стилю та рекламної стратегії для закладу відповідно до сучасних тенденцій маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайн інтер’єруuk
dc.subjectбарuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.titleОсобливості дизайну фірмового стилю та інтер’єру баруuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-356-359.pdf667,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.