Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазнєв, Євген-
dc.contributor.authorФіліппов, Дмитро-
dc.contributor.authorСєрбулов, Микита-
dc.contributor.authorФіліппова, Тетяна-
dc.date.accessioned2025-10-28T12:41:27Z-
dc.date.available2025-10-28T12:41:27Z-
dc.date.issued2024-10-17-
dc.identifier.citationМазнев Є. Аспекти використання сучасних технологій для візуалізації бренду ЗВО / Є. Мазнев, Д. Філіппов, М. Сербулов, Т. Філіппова // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 339-340.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31576-
dc.description.abstractМета. Корпоративний стиль (бренд) ЗВО служить для створення єдиного та впізнаваного образу, відображає імідж та цінності ЗВО. Розглянуто необхідність створення цілісного та узгодженого у всіх аспектах діяльності корпоративного стилю. Основним шляхом для цього є візуалізація бренду, включаючи окремі його елементи – логотип, кольорова палітра, шрифти, графічні елементи, фірмовий (корпоративний) одяг тощоuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстильuk
dc.subjectбрендуванняuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.titleАспекти використання сучасних технологій для візуалізації бренду ЗВОuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-10-17-
local.conference.nameKyivTex&Fashion-
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_на сайт.2024-2-426-339-340.pdf503,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.