Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31755
Назва: Маркетингові аспекти формування механізму управління взаємодією ЗВО
Автори: Бебко, Світлана
Шевчик, Василь
Дата публікації: 29-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Бебко С. Маркетингові аспекти формування механізму управління взаємодією ЗВО / С. Бебко, В. Шевчик // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 115-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31755
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-115-116.pdf540,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.