Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатюха, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2016-12-05T07:37:05Z-
dc.date.available2016-12-05T07:37:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМатюха М. М. Особливості формування управлінської звітності для торговельних підприємств / М. М. Матюха // Науковий вісник Націо-нальної академії статистики, обліку та аудиту. — 2012. — №2 (35). — С. 34-41.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3175-
dc.description.abstractУ сучасних умовах функціонування підприємств особлива увага приділяється питанням розробленням та формування внутрішньої управлінської звітності, з урахуванням виробничо-технологічних і загальногалузевих особливостей підприємств певних галузей.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправлінський облікuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectінформаційний ресурсuk
dc.subjectджерела інформаціїuk
dc.titleОсобливості формування управлінської звітності для торговельних підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorMatiukha, Mykola Mykolayovych-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Націо-нальної академії статистики, обліку та аудитуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статтяМатюха.pdf3,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.