Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAliyeva, Terane-
dc.date.accessioned2025-11-11T11:44:17Z-
dc.date.available2025-11-11T11:44:17Z-
dc.date.issued2025-04-29-
dc.identifier.citationAliyeva T. The role and prospects of marketing activities in the context of sustainable development / T. Aliyeva // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 187-188.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31777-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleThe role and prospects of marketing activities in the context of sustainable developmentuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-29-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-187-188.pdf292,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.