Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31857Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Денисенко, Віталіна Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Кетова, Тетяна Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-12T12:58:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-12T12:58:11Z | - |
| dc.date.issued | 2025-10-16 | - |
| dc.identifier.citation | Кетова, Т. Особливості викладання німецької мови як другої мови / Т. Кетова, В. Денисенко // Педагогічна Академія : наукові записки. – 2025. – № 23. | uk |
| dc.identifier.issn | 2786-9458 | uk |
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31857 | - |
| dc.description.abstract | У статті «Особливості викладання німецької мови як другої мови» розглядається багатогранний характер викладання німецької мови як другої мови (DaZ) у багатомовних і мультикультурних контекстах. У ній поєднано теоретичні, методологічні, практичні та політичні перспективи, щоб надати комплексний огляд викладання DaZ. Стаття починається з розміщення DaZ у ширшому контексті міграції, соціальної інтеграції та освіти, підкреслюючи його відмінність від німецької мови як іноземної (DaF). У вступі підкреслюється важлива роль DaZ для мовного розвитку учнів, їхнього академічного успіху та соціальної участі, що дає підстави для дослідження його теоретичних основ, навчальних стратегій та сучасних практик. Теоретична основа базується на дослідженнях у галузі засвоєння другої мови, соціокультурній теорії та двомовній освіті. | uk |
| dc.language.iso | en | uk |
| dc.subject | німецька як друга мова | uk |
| dc.subject | цифрове навчання | uk |
| dc.subject | інклюзивна педагогіка | uk |
| dc.subject | скелетування | uk |
| dc.subject | багатомовність | uk |
| dc.subject | транслінгвальність | uk |
| dc.subject | навчання DaZ | uk |
| dc.title | The peculiarities of teaching german as a second language | uk |
| dc.title.alternative | Особливості вивчення німецької мови як другої мови | uk |
| dc.type | Article | uk |
| local.contributor.altauthor | Denysenko, Vitalina | - |
| local.contributor.altauthor | Ketova, Tetiana | - |
| local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
| local.source | Педагогічна Академія: наукові записки | uk |
| local.subject.faculty | Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій | uk |
| local.identifier.source | Видання України | uk |
| local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
| local.identifier.doi | 10.5281/zenodo.17363332 | uk |
| local.identifier.uri | https://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/1356 | uk |
| local.subject.method | 1 | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| The German language as a second language.pdf | 737,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.