Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31860Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Денисенко, Віталіна Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Кетова, Тетяна Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Ісакова, Єлизавета Павлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-12T13:12:40Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-12T13:12:40Z | - |
| dc.date.issued | 2025-10-31 | - |
| dc.identifier.citation | Кетова Т. Переваги та виклики при вивченні німецької мови як другої іноземної після англійської / Т. Кетова, В. Денисенко, Є. Ісакова // Педагогічна Академія : наукові записки. - 2025.- № 23. | uk |
| dc.identifier.issn | 2786-9458-online | uk |
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31860 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості процесу вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської, зокрема лінгвістичні, психолінгвістичні та методичні чинники, що визначають ефективність засвоєння. Проведено аналіз впливу міжмовної інтерференції, яка у випадку позитивного переносу сприяє швидшому опануванню лексики та граматики через наявність лексичних когнатів, подібність граматичних структур та раніше сформовані мовні стратегії. Разом із тим, виділено основні труднощі, які виникають у процесі навчання: фонетичні особливості німецької мови (умлаути, специфічні звуки ch і r, наголос та інтонація), морфологічні складнощі (відмінки, рід і число, сильні та слабкі дієслова) та синтаксичні відмінності (позиція дієслова у головному і підрядному реченні, складні конструкції). В статті також розглянуто психолінгвістичні аспекти, зокрема мотивацію, когнітивні ресурси, рівень метамовної компетенції та міжмовну свідомість, що безпосередньо впливають на успішність засвоєння другої іноземної мови. | uk |
| dc.language.iso | uk | uk |
| dc.subject | німецька як друга іноземна | uk |
| dc.subject | мовна компетенція | uk |
| dc.subject | багатомовність | uk |
| dc.subject | психолінгвістика | uk |
| dc.subject | когнати | uk |
| dc.subject | дидактика | uk |
| dc.subject | навчання іноземних мов | uk |
| dc.subject | контрастивний аналіз | uk |
| dc.subject | інтерференція | uk |
| dc.title | Переваги та виклики при вивченні німецької мови як другої іноземної після англійської. | uk |
| dc.title.alternative | Benefits and challenges of learning German as a second language after English | uk |
| dc.type | Article | uk |
| local.contributor.altauthor | Denysenko, Vitalina | - |
| local.contributor.altauthor | Ketova, Tetiana | - |
| local.contributor.altauthor | Isakova, Yelizaveta | - |
| local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
| local.source | Педагогічна Академія: наукові записки | uk |
| local.subject.faculty | Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій | uk |
| local.identifier.source | Видання України | uk |
| local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
| local.identifier.doi | 10.5281/zenodo.17501924 | uk |
| local.identifier.uri | https://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/1400 | uk |
| local.subject.method | 1 | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Переваги та виклики при вивченні німецької.pdf | 464,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.