Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКротевич, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorПодлевський, Святослав Володимирович-
dc.date.accessioned2025-11-27T10:29:23Z-
dc.date.available2025-11-27T10:29:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКротевич О. Татуювання як вид графічного дизайну – від архаїчного до сучасності / О. В. Кротевич, С. В. Подлевський // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2025.- № 83. -С. 76-81.uk
dc.identifier.issn2308-4855uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31954-
dc.description.abstractВ даному ретроспективному дослідженні проаналізовані та окреслені суперечливі соціальні аспекти історичних етапів трансформування архаїчного мистецтва нанесення малюнків на тіло людини, розглянуте явище татуювання як сучасного виду графічного дизайну. Були розглянуті історичні засади, які стали вирішальними для виникнення унікальної графіки, де шкіра живої людини є полотном для зображень та у визначенні причин регенерації поширеної дизайнерської практики – татуювання. Татуювання виникало за умов релігійних та містичних детермінант, формувалося як практика культури протягом тисячоліть та ввібрало в себе художньо-образні засади. Татуювання визначається, як процес травмування шкірного покриву із внесенням у її дермічні шари фарбувального пігменту. В результаті з’єднання елементів крові та фарбувальних пігментів утворюється застигла субстанція, яка проявляється в вигляді стійких рисунків чи елементів в шкірі носія татуювання. Полотном для зображення, в цьому випадку, виступає тіло людини, та в деяких випадках народжуються шедеври прикраси тіла, котрі являють собою яскравий приклад дизайнерсько-графічного виду образотворчого мистецтва. Об’єктивне висвітлення явища татуювання, сформоване на основі комплексного використання джерел, дозволяє повноцінно та всебічно проаналізувати зразки мистецтва татуювання як різновиду графіки, виду графічного дизайну та унікального виду дизайнерської практики із власним об’єктом, завданнями, метою та результатами. Розглянуто розмаїття жанрово тематичного спектра даного творчого виду графікі, де від винекнення до сьогодення застосування архаїчних та новітніх стилів, графічних образів стало засобом розкриття духовної ідеї та розкритті свого внутрішнього «Я». Особлива роль мистецтва тату полягає у його відображенні загального та особистого світобачення, філософської, політичної, естетичної думки. Явище татуювання поєднало риси традиційного і водночас інноваційного, дизайнерського спрямування.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectтатуюванняuk
dc.subjectстиліuk
dc.subjectграфікаuk
dc.subjectобразиuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.titleТатуювання як вид графічного дизайну – від архаїчного до сучасностіuk
dc.title.alternativeTattoos as a type of graphic design – from archaic to modernuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKrotevych, Oleksandr Volodymyrovych-
local.contributor.altauthorPodlevskyi, Svyatoslav Volodymyrovych-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич.uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.identifier.doi10.24919/2308-4863/83-2-11uk
local.identifier.urihttps://www.aphn-journal.in.ua/archive/83_2025/part_2/13.pdfuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кротевич.Татуювання як вид графічного дизайну.pdf582,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.