Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDerkach, Tetiana-
dc.contributor.authorStarova, Tetiana-
dc.contributor.authorKrajnikov, Alexander-
dc.date.accessioned2025-12-10T12:02:18Z-
dc.date.available2025-12-10T12:02:18Z-
dc.date.issued2025-11-
dc.identifier.citationDerkach T. Learning styles-based approach for enhanced e-resource integration in ecological education / T. M. Derkach, T. V. Starova, A. V. Krajnikov // CTE Workshop Proceedings. - 2025. - № 12. - P. 285–311.uk
dc.identifier.issn2833-5473uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32045-
dc.description.abstractThis paper explores optimizing electronic resources in teaching ecological chemistry aligned with students' educational preferences to develop sustainability competencies. We employ an approach to select e-resources based on individual learning preferences, teaching styles, and discipline content. The R. Felder and B. Soloman model was used to study learning preferences of students at Kryvyi Rih State Pedagogical University majoring in chemistry and informatics and students at Kyiv National University of Technologies and Design majoring in industrial pharmacy. Most students in both groups demonstrate visual, sensing, active, and sequential learning preferences. Based on these profiles, didactic materials for the ``Ecological chemistry of the lithosphere'' topic were developed. We propose expanding ecological chemistry curriculum by incorporating environmental pollution of medicinal plants, which aligns with the prevailing sensitive learning style while strengthening ecological competencies needed for sustainable development. This approach connects to recent frameworks like GreenComp by fostering sustainability values, embracing complexity, and envisioning sustainable futures. Through balanced development of different cognitive functions, students become more adaptable to technological advancement, open to diverse information sources, and capable of processing information without resistance - key competencies for transformation toward sustainability.uk
dc.description.abstractЦя стаття досліджує оптимізацію електронних ресурсів у викладанні екологічної хімії, узгоджуючи їх з освітніми уподобаннями студентів для формування компетентностей сталого розвитку. Ми застосовуємо підхід до відбору електронних ресурсів, що ґрунтується на індивідуальних стилях навчання, методах викладання та змісті дисципліни. Для вивчення освітніх уподобань студентів було використано модель Р. Фелдера та Б. Соломан. Дослідження проводилося серед студентів Криворізького державного педагогічного університету, які навчаються за спеціальностями хімія та інформатика, а також серед студентів Київського національного університету технологій та дизайну, які навчаються за спеціальністю промислова фармація. Більшість студентів в обох групах демонструють візуальні, сенсорні (відчуваючі), активні та послідовні (секвенційні) навчальні уподобання. На основі цих профілів були розроблені дидактичні матеріали для теми «Екологічна хімія літосфери». Ми пропонуємо розширити навчальну програму з екологічної хімії, включивши в неї тему екологічного забруднення лікарських рослин, що узгоджується з переважаючим сенсорним (відчуваючим) стилем навчання, одночасно посилюючи екологічні компетентності, необхідні для сталого розвитку. Цей підхід корелює з сучасними концептуальними рамками, такими як GreenComp, шляхом виховання цінностей сталості, охоплення складності та бачення стійкого майбутнього. Завдяки збалансованому розвитку різних когнітивних функцій студенти стають більш адаптивними до технологічного прогресу, відкритими до різноманітних джерел інформації та здатними обробляти інформацію без опору – ключові компетентності для трансформації до сталості.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectlearning styles and preferencesuk
dc.subjectelectronic resourcesuk
dc.subjectteaching ecological chemistryuk
dc.subjectsustainability competence developmentuk
dc.subjectplant pollutionuk
dc.subjectелектронні ресурсиuk
dc.subjectвикладання екологічної хіміїuk
dc.subjectрозвиток компетенцій сталого розвиткуuk
dc.subjectзабруднення рослинuk
dc.titleLearning styles-based approach for enhanced e-resource integration in ecological educationuk
dc.title.alternativeПідхід, заснований на стилях навчання, для покращеної інтеграції електронних ресурсів в екологічну освітуuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Тетяна Михайлівна-
local.contributor.altauthorСтарова, Тетяна Валеріївна-
local.contributor.altauthorКрайніков, Олександр Васильович-
local.subject.sectionХімічні технології та екологічна безпекаuk
local.sourceCTE Workshop Proceedingsuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра біотехнології, шкіри та хутраuk
local.identifier.doi10.55056/cte.802uk
local.identifier.urihttps://acnsci.org/journal/index.php/cte/article/view/802uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!2025_CTE_802_Derkach_et_al.pdfОсновна стаття867,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.