Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorYezhova, Olga-
dc.contributor.authorGao, Honghe-
dc.date.accessioned2025-12-25T09:59:19Z-
dc.date.available2025-12-25T09:59:19Z-
dc.date.issued2025-03-07-
dc.identifier.citationGao H. Design and Application of VR Technology in Shadow Puppetry Art / H. Gao, O. Yezhova // Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference (Klaipėda University, Lithuania, 7 March, 2025). - P. 32-35uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32133-
dc.description.abstractThis study investigates the design and application of Virtual Reality (VR) technology in shadow puppetry, with the objective of exploring how VR can enhance the expressiveness and dissemination of shadow puppetry art. Through literature review and case analysis, the research reveals the potential of VR technology in aspects such as scene construction and interactive experience design in shadow puppetry. The findings suggest that integrating VR technology with shadow puppetry offers new opportunities for the preservation and development of this art form, particularly in engaging younger audiences and promoting the cultural dissemination of shadow puppetryuk
dc.description.abstractЦе дослідження досліджує розробку та застосування технології віртуальної реальності (VR) у тіньовому ляльковому театрі з метою вивчення того, як VR може покращити виразність та поширення мистецтва тіньового лялькового театру. За допомогою огляду літератури та аналізу конкретних випадків дослідження розкриває потенціал технології VR у таких аспектах, як побудова сцени та інтерактивний дизайн досвіду в тіньовому ляльковому театрі. Результати дослідження свідчать про те, що інтеграція технології VR з тіньовим ляльковим театром відкриває нові можливості для збереження та розвитку цієї форми мистецтва, особливо для залучення молодшої аудиторії та сприяння культурному поширенню тіньового лялькового театру.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherKlaipėda Universityuk
dc.subjectтехнології віртуальної реальностіuk
dc.subjectТіньовий ляльковий театрuk
dc.subjectДизайн-застосунокuk
dc.subjectКультурна спадщинаuk
dc.subjectVR technologyuk
dc.subjectCultural inheritanceuk
dc.subjectShadow puppetryuk
dc.subjectDesign applicationuk
dc.titleDesign and Application of VR Technology in Shadow Puppetry Artuk
dc.title.alternativeДизайн та застосування технологій віртуальної реальності у мистецтві тіньового лялькового театруuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorГао, Хунхе-
local.contributor.altauthorЄжова, Ольга Володимирівна-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.conference.locationKlaipėda, Lithuaniauk
local.conference.date2025-03-07-
local.conference.nameEurointegration in art, science and education: experience, development perspectivesuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gao Honghe_Yezhova_Klaipeda2025-32-35.pdf494,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.