Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNa, Yang-
dc.contributor.authorYezhova, Olga-
dc.date.accessioned2025-12-25T10:08:01Z-
dc.date.available2025-12-25T10:08:01Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifier.citationNa Y. Heritage-Inspired Design: Research-Based Education on Mortise-Tenon Structures / Y. Na, O. Yezhova // Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference (Klaipėda University, Lithuania, 7 March, 2025). - P. 243-246.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32135-
dc.description.abstractThis study explores a research-based learning curriculum designed to enhance understanding and preservation of traditional Chinese timber architecture, focusing on mortise-tenon structures. Centered on Shanxi’s architectural heritage, the 3-hour experiential curriculum integrates theoretical knowledge with hands-on learning, emphasizing the role of design in cultural transmission. Participants engage with the dougong system and Luban lock, fostering both technical skills and emotional connections to heritage. Findings indicate increased awareness of intangible cultural heritage and engagement through tactile learning. This interdisciplinary approach demonstrates how design education can bridge historical craftsmanship with contemporary applications, reinforcing its role in heritage preservation.uk
dc.description.abstractЦе дослідження розглядає навчальну програму, що базується на дослідженнях, розроблену для покращення розуміння та збереження традиційної китайської дерев'яної архітектури, зосереджуючись на шипоподібних конструкціях. Зосереджена на архітектурній спадщині Шаньсі, 3-годинна експериментальна програма поєднує теоретичні знання з практичним навчанням, підкреслюючи роль дизайну в культурній передачі. Учасники взаємодіють з системою доугун та замком Любань, розвиваючи як технічні навички, так і емоційний зв'язок зі спадщиною. Результати дослідження свідчать про підвищення обізнаності про нематеріальну культурну спадщину та залучення через тактильне навчання. Цей міждисциплінарний підхід демонструє, як освіта в галузі дизайну може поєднати історичні ремесла із сучасними застосуваннями, посилюючи її роль у збереженні спадщини.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherKlaipėda Universityuk
dc.subjectDesignuk
dc.subjecteducational gameuk
dc.subjectconstructoruk
dc.subjectmortise-tenon structureuk
dc.subjectLuban lockuk
dc.subjectChinese cultureuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectрозвиваюча граuk
dc.subjectконструкторuk
dc.subjectпазово-шипова структураuk
dc.subjectЛюбанський замокuk
dc.subjectкультура Китаюuk
dc.titleHeritage-Inspired Design: Research-Based Education on Mortise-Tenon Structuresuk
dc.title.alternativeДизайн, натхненний спадщиною: освіта на основі досліджень щодо пазово-шипних конструкційuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorНа, Ян-
local.contributor.altauthorЄжова, Ольга Володимирівна-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.conference.locationKlaipėda, Lithuaniauk
local.conference.date2025-03-07-
local.conference.nameEurointegration in art, science and education: experience, development perspectivesuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yang Na_Yezhova Klaipeda_2025-243-246.pdf244,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.