Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадіонова, Наталія Йосипівна-
dc.date.accessioned2016-12-19T10:10:41Z-
dc.date.available2016-12-19T10:10:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРадіонова Н. Й. Концептуальні підходи дослідження ефективності діяльності підприємств / Н. Й. Радіонова // Маркетинг: теорія і практика. — 2014. — № 17. — С. 200-206.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3392-
dc.description.abstractВ статті подано результати досліджень сутності ефективності діяльності підприємств. Запропоновано обґрунтування впливу ефективності використання ресурсів на підвищення результатів діяльності підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectресурсиuk
dc.subjectрезультатuk
dc.titleКонцептуальні підходи дослідження ефективності діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorРадионова, Наталия Иосифовна-
local.contributor.altauthorRadionova, Natalia Yosypivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМаркетинг: теорія і практикаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161214_Radionova_P200-206.pdf1,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.