Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3392
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРадіонова, Наталія Йосипівна-
dc.date.accessioned2016-12-19T10:10:41Z-
dc.date.available2016-12-19T10:10:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРадіонова Н. Й. Концептуальні підходи дослідження ефективності діяльності підприємств / Н. Й. Радіонова // Маркетинг: теорія і практика. — 2014. — № 17. — С. 200-206.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3392-
dc.description.abstractВ статті подано результати досліджень сутності ефективності діяльності підприємств. Запропоновано обґрунтування впливу ефективності використання ресурсів на підвищення результатів діяльності підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectресурсиuk
dc.subjectрезультатuk
dc.titleКонцептуальні підходи дослідження ефективності діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorРадионова, Наталия Иосифовна-
local.contributor.altauthorRadionova, Natalia Yosypivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМаркетинг: теорія і практикаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161214_Radionova_P200-206.pdf1,53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.