Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадіонова, Наталія Йосипівна-
dc.date.accessioned2016-12-19T10:10:41Z-
dc.date.available2016-12-19T10:10:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРадіонова Н. Й. Концептуальні підходи дослідження ефективності діяльності підприємств / Н. Й. Радіонова // Маркетинг: теорія і практика. — 2014. — № 17. — С. 200-206.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3392-
dc.description.abstractВ статті подано результати досліджень сутності ефективності діяльності підприємств. Запропоновано обґрунтування впливу ефективності використання ресурсів на підвищення результатів діяльності підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectресурсиuk
dc.subjectрезультатuk
dc.titleКонцептуальні підходи дослідження ефективності діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorРадионова, Наталия Иосифовна-
local.contributor.altauthorRadionova, Natalia Yosypivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМаркетинг: теорія і практикаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161214_Radionova_P200-206.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.