Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадіонова, Наталія Йосипівна-
dc.date.accessioned2016-12-28T07:33:46Z-
dc.date.available2016-12-28T07:33:46Z-
dc.date.issued2014-02-25-
dc.identifier.citationРадіонова Н. Й. Використання аналітичного підходу до оцінки інноваційного розвитку підприємств / Н. Й. Радіонова // Маркетинг на міжнародних ринках товарів і послуг: глобальні аспекти. Т. 2 : [збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції викладачів, аспірантів і студентів, 16-25 лютого 2014 р.]. — С. 196-200.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3605-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ "Цифрова типографія"uk
dc.titleВикористання аналітичного підходу до оцінки інноваційного розвитку підприємствuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorРадионова, Наталия Иосифовна-
local.contributor.altauthorRadionova, Natalia Yosypivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.conference.locationДонецький національний університет економіки і торгівліuk
local.conference.date2014-02-25-
local.conference.nameМаркетинг на міжнародних ринках товарів і послуг: глобальні аспектиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161227_Radionova_P196-200.pdf132,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.