Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/376
Название: | Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі |
Другие названия: | Сущность коммуникативно-когнитивного подхода к преподаванию английского языка профессионального направления в высшем учебном заведении The essence of the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented language at higher educational establishments |
Авторы: | Гудкова, Наталія Миколаївна |
Ключевые слова: | комунікативно-когнітивний підхід когнітивні здібності процес пізнання професійна іншомовна комунікативна компетентність коммуникативно-когнитивный подход когнитивные способности процесс познания профессиональная иноязычная коммуникативная компетентность communicative and cognitive approach cognitive abilities |
Дата публикации: | 2015 |
Библиографическое описание: | Гудкова Н. М. Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі / Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія «Філологічна»: зб. наук. пр. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька Академія», 2015. – Вип. 54. – С. 21-23. |
Source: | Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія «Філологічна» |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена аналізу комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано необхідність розвитку когнітивних здібностей студентів для формування професійної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Статья посвящена анализу коммуникативно-когнитивного подхода к преподаванию иностранного языка профессионального направления в высшем учебном заведении. Обоснована необходимость развития когнитивных способностей студентов для формирования профессиональной иноязычной коммуникативной компетентности будущих специалистов. The article analyzes the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented foreign language at higher educational establishments. The necessity of development of cognitive abilities of students to form a professional foreign communicative competence of future professionals has been proved. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/376 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 2015 Гудкова Острог.pdf | 417,23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.