Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, М. І.uk
dc.contributor.authorГригоревська, Олена Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2017-01-04T10:32:51Z-
dc.date.available2017-01-04T10:32:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСкрипник М. І. Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспект [Текст] / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 298-306.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3794-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблеми, пов’язані із проведенням маркетингових досліджень. Наведено можливі методи проведення дослідження. Обгрунтовано їх сутність, що дозволило сформувати позицію щодо вибору методу для проведення маркетингового дослідження. На основі проведеного анкетування проведено апробацію таких методів маркетингового дослідження як опитування з метою забезпечення розробки заходів для підвищення іміджу університету.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы проблемы, связанные с проведением маркетинговых исследований. Приведены возможные методы проведения исследования. Обоснованно их сущность, что позволило сформировать позицию относительно выбора метода для проведения маркетингового исследования. На основе анкетирования проведена апробация таких методов маркетингового исследования как опрос с целью обеспечения разработки мер по повышению имиджа университета.ru
dc.description.abstractThe article analyzes the problems associated with conducting market research. The possible methods of research. Reasonably their essence, that allowed to form a position on the choice for the study. Based on the survey conducted testing methods such as a market research survey to ensure the development of measures to improve the image of the university.en
dc.languageuk-
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectinterviewingen
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectмаркетинговое исследованиеru
dc.subjectанкетированиеru
dc.subjectопросru
dc.subjectинтервьюированиеru
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectанкетуванняuk
dc.subjectопитуванняuk
dc.subjectінтерв’юванняuk
dc.titleМаркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспектuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorSkrypnyck, М. І.en
local.contributor.altauthorGrygorevska, О. О.en
local.contributor.altauthorСкрыпник, М. И.ru
local.contributor.altauthorГригоревская, Е. А.ru
local.subject.sectionЕфективність організаційно - економічного механізмуuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.source.seriesЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P298-306.pdf229,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.