Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 150 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товаруФедорук, М. О.; Рощіна, Н. В.
2016Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішеньКусик, М. І.; Бойко, О. В.
2016Логістичне забезпечення управління збутовою діяльністю підприємстваФилинюк, О. С.; Бойко, О. В.
2016Як зробити маркетинг центром доходу підприємства?Новіков, Д. В.; Яренко, А. В.
2016Статистика експорту та причини його зменшення в УкраїніПроценко, В. О.; Геселева, Н. В.
2016PR-комунікація: морально-етичний аспектГеселева, К. О.; Грицюта, Н. М.
2016Необхідність застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуЦалай, К. М.; Бойко, О. В.
2016Система показників ефективності маркетингуМатвеєва, А. Д.; Геселева, Н. В.
2016Інбаунд маркетинг як потужний інструмент лідогенераціїНечитайло, С. Д.; Юдіна, Н. В.
2016Особливості управління організацією в умовах ринкової орієнтації діяльностіНікітін, Д. В.