Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії модиЧупріна, Н. В.; Яценко, Н. В.
2015Формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільстваЧупріна, Н. В.
2015Принципи формування модних образів в індустрії моди в контексті кризи споживання модних продуктівЧупріна, Н. В.
2015Розвиток тенденцій ретроспективності в індустрії моди кінця ХХ - початку XXI столітьЧупріна, Н. В.; Охріменко, Є. А.
2015Сучасні тенденції та моделі модного процесуЧупріна, Н. В.
2015Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесуЧупріна, Н. В.
2015Еклектика як формуючий принцип створення нових моделей одягу у сучасній індустрії модиЧупріна, Н. В.; Яценко, Н. В.
2015Значення об’єктів «HAUTE COUTURE» у формуванні споживацького попиту на продукти індустрії модиЧупріна, Н. В.; Флисак, Б.-М. П.
2015Становлення матеріально-культурного підходу у вивченні історії костюма та модиЧупріна, Н. В.
2015Основні характеристики формування проектного образу в сучасній індустрії модиЧупріна, Н. В.