Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабич, А. І.uk
dc.date.accessioned2017-01-27T12:29:41Z-
dc.date.available2017-01-27T12:29:41Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБабич А. І. Особливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуття [Текст] / А. І. Бабич // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки. - 2016. - № 6 (104). - C. 133-143.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4300-
dc.description.abstractСистемний підхід вивчення питання і оцінки якості продукції даного сегменту дав змогу розібратися у «вузьких місцях» питання та надати рекомендації магазину щодо подальшої роботи торговельного підприємства, контролю якості виробів, роботи з покупцем і подовження співпраці з постачальниками продукції.uk
dc.description.abstractСистемный подход изучения вопроса и оценки качества продукции данного сегмента дал возможность разобраться в «узьких местах» вопроса и предоставить рекомендации магазину относительно дальнейшей работы торгового предприятия, контроля качества изделий, работы с покупателем и продолжения сотрудничества с поставщиками продукции.ru
dc.description.abstractA systemic approach to the study and evaluation of the quality of products in this segment gave the opportunity to understand the "bottlenecks" issues, and provide recommendations to the stores as for further work of the enterprise, quality control of products, work with consumers and the extension of cooperation with suppliers of products.en
dc.languageuk
dc.subjectfootwear marketen
dc.subjectcomplainten
dc.subjectdefecten
dc.subjectquality expertiseen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.subjectdemanden
dc.subjectrespondentsen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectqualityen
dc.subjectрынок обувиru
dc.subjectпретензияru
dc.subjectдефектru
dc.subjectэкспертиза качестваru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectпотребительские предпочтенияru
dc.subjectспросru
dc.subjectреспондентыru
dc.subjectсегментацияru
dc.subjectкачествоru
dc.subjectринок взуттяuk
dc.subjectпретензіяuk
dc.subjectдефектuk
dc.subjectекспертиза якостіuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectспоживчі перевагиuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectреспондентиuk
dc.subjectсегментаціяuk
dc.subjectякістьuk
dc.titleОсобливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуттяuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBabich, A. I.en
local.contributor.altauthorБабич, А. И.ru
local.subject.sectionМатеріалознавство, швейне і текстильне виробництво. Метрологія та сертифікаціяuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні наукиuk
local.source.number№ 6 (104)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V104_P133-143.pdf433,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.