Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинельниченко, Ю. В.uk
dc.contributor.authorДубрівна, А. П.uk
dc.date.accessioned2016-02-05T12:08:38Z-
dc.date.available2016-02-05T12:08:38Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСинельниченко Ю. В. Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної реклами / Ю. В. Синельниченко, А. П. Дубрівна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (86) : Серія "Технічні науки". - C. 277-281.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/497-
dc.description.abstractНа основі аналізу літературних джерел визначено основні характеристики кольору, фізичний вплив кольору на психологічний стан людини. Особливу увагу приділено використанню кольору у комерційній рекламі, адже від сприйняття кольору залежить її ефективність. У ході проведення аналізу встановлено, що вплив кольору на людину варто розглядати з позицій психології та фізіології. На психологічному рівні – сприяти продажу товару або заважати. Фізіологічний вплив – зміна фізіологічного стану людини під дією певних подразників. За допомогою статистичних даних наводиться перелік про залежність реклами від кольору. Досліджено вплив кольору на людину через візуальні повідомлення в рекламному середовищі. Реклама стає успішною при правильному використанні колірної гами, яка з часом перетворюється на фірмові кольори. Колір – це елемент, який за професійного використання може забезпечити ефективність рекламі і, як наслідок, досягти поставлених цілей рекламодавця. За розумного використання колір допомагає у процесі комунікації та покращує ефективність комерційної реклами.uk
dc.languageuk
dc.subjectcolouren
dc.subjectcommercialen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectfeatureen
dc.subjectmanen
dc.subjectvisualen
dc.subjectinfluenceen
dc.subjectmessageen
dc.subjectpaletteen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectperceptionen
dc.subjectattentionen
dc.subjectproducten
dc.subjectцветru
dc.subjectкоммерческаяru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectособенностиru
dc.subjectчеловекru
dc.subjectвизуальныеru
dc.subjectвоздействиеru
dc.subjectсообщениеru
dc.subjectгаммаru
dc.subjectпотребительru
dc.subjectвосприятиеru
dc.subjectвниманиеru
dc.subjectтоварru
dc.subjectколірuk
dc.subjectкомерційнаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectособливостіuk
dc.subjectлюдинаuk
dc.subjectвізуальніuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectповідомленняuk
dc.subjectгаммаuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectсприйняттяuk
dc.subjectувагаuk
dc.subjectтоварuk
dc.titleКольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSinelnychenkо, Y. V.en
local.contributor.altauthorDubrivna, A. P.en
local.contributor.altauthorСинельниченко, Ю. В.ru
local.contributor.altauthorДубривна, А. П.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (86)uk
local.source.seriesСерія "Технічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V86_P277-281.pdf239,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.