Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045
Название: Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів
Другие названия: Prevention of students’ cognitive overload in the course of learning with the use of electronic resources
Авторы: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключевые слова: інформаційні технології
електронні ресурси
когнітивне навантаження
information technologies
electron resources
cognitive load
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Деркач Т. М. Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів [Електронний ресурс] / Т. М. Деркач // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2012. — № 3 (29). — Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/677.
Source: Інформаційні технології і засоби навчання
Краткий осмотр (реферат): У статті узагальнені дані щодо аналізу наукової літератури, які стосуються можливостей запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання з використанням електронних ресурсів. На їх основі сформульовані загальні принципи, яких треба дотримуватися під час проектування і застосування динамічних візуалізацій. Описані окремі прийоми, що дозволяють коригувати когнітивне навантаження студентів. Розглянуті принципи можуть слугувати орієнтиром для розроблення і перевірки ефективності методик викладання. їх дотримання дозволить викладачам свідомо й ефективно використовувати можливості інформаційних технологій і адаптувати електронні ресурси до різних груп студентів з урахуванням педагогічних, фізіологічних та психологічних факторів.
Literature data that describe some possibilities for prevention of students’ cognitive overload during learning with the use of electronic resources have been generalized in the paper. On this basis, general principles to be used for the design and further utilization of dynamic visualization have been formulated. Some techniques allowing the adjustment of students’ cognitive load have been described. The described principles can be used as a guiding line for the development and efficiency control of teaching techniques. If teachers obey the above principles then they will be able to use opportunities of information technologies knowingly and effectively and to adapt electronic resources for various student groups taking into account pedagogical, physiological and psychological factors.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2076-8184
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
677-2193-1-PB.pdfОсновна стаття253,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.