Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.date.accessioned2017-02-24T12:54:55Z-
dc.date.available2017-02-24T12:54:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШкода М. С. Особливості капіталізації гудвілу підприємств з використанням майнового підходу / М. С. Шкода // Вісник Донецького університету економіки та права. — 2011. — № 2 : Серія "Економіка та управління". — C. 86-88.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5113-
dc.description.abstractВ статті розкрито теоретико-прикладні основи капіталізації ділової людини. Особлива увага приділена методу майнового підходу, як засобу оцінки гудвілу, як бренда. Представлено заходи для раціонального проведення капіталізації ділової репутації. Розглянуто метод надлишкового прибутку визначення вартості гудвілу в рамках майнового підходу. Запропоновано алгоритм для оцінки вартості ділової репутації підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleОсобливості капіталізації гудвілу підприємств з використанням майнового підходуuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Донецького університету економіки та праваuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161103_402.pdf352,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.