Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинявская, О. Е.-
dc.date.accessioned2017-03-06T08:27:34Z-
dc.date.available2017-03-06T08:27:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСинявская О. Е. Обращение к целевой аудитории потребителей в нейминге: традиции и современность // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія: зб. наук. пр. – 2016. – Вип. 24, Т. 2. – С. 150-153.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5282-
dc.description.abstractВ статье представлен анализ русских коммерческих наименований товаров XIX-XXI веков, которые содержат указание на потенциального потребителя именуемого продукта. Описаны специфические для каждого периода способы разработки подобных именований, и традиционные для российского нейминга виды номинаций.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectнеймингuk
dc.subjectкоммерческое наименованиеuk
dc.subjectцелевая аудитория потребителейuk
dc.subjectдиахронический анализuk
dc.titleОбращение к целевой аудитории потребителей в нейминге: традиции и современностьuk
dc.title.alternativeЗвернення до цільової аудиторії споживачів в неймінгу: традиції та сучасністьuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorСинявська, Ольга Евгенівна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceНауковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологіяuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SINYAVSKAYA_O.pdf224,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.