Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4601-4610 зі 5056.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Інтеграція бізнесу у віртуальний метасвіт з метою отримання прибуткуШкода, М. С.; Бурка, Б. О.
2024Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємстваЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2024Використання інноваційних технологій в цифровому маркетингуШіковець, К. О.; Мельник, М. О.
2024Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціяхЄвсейцева, О. С.; Казнодій, В. О.
2024Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіЄвсейцева, О. С.; Головачов, І.
2024Маркетингові стратегії в індустрії гостинностіГригоревська, Олена Олександрівна; Матвієнко, М. О.
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2024Дослідження впливу дизайну страв на споживацький попитГригоревська, Олена Олександрівна; Черемісін, М. О.
2023Особливості формування підприємницького потенціалу в контексті сталого розвиткуКрахмальова, Н. А.; Слонопас, В. В.
2024Роль інноваційного підприємництва та стартап-проектів у повоєнному відновленні УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Копа, С. О.