Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4991-5000 зі 5056.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологійЄвсейцева, Олена Сергіївна; Кринін, Гліб Валерійович
2025Marketing management of innovative development of the university ecosystemHanushchak-Yefimenko, Liudmyla; Kahramanoğlu, Ali; Demiryürek, Kürşat; Fastovets, Nataliia; Shkoda, Mariana; Abaci, Nur İlkay; Inctbacak, Belgin Bal; Yaman, Süleyman
15-лис-2024Обгрунтування значення процесу адаптації персоналу в умовах нестійкого зовнішнього середовищаСич, Н. О.; Цалко, Т. Р.
15-лис-2024Інноваційні підходи до формування антикризової стратегії підприємства в умовах воєнного стануОнищенко, В. Д.; Крахмальова, Н. А.
15-лис-2024Роль бренду у забезпеченні конкурентоспроможності та фінансового успіху компаніїШваб, А. А.; Невмержицька, С. М.
15-лис-2024Антикорупційний аудит як спосіб боротьби з шахрайством: загальні питання організаціїГригоревська, О. О.; Кардаш, І. П.
15-лис-2024Онбординг персоналу як інструмент адаптації працівників маркетплейсівБлищик, В. А.; Цалко, Т. Р.
15-лис-2024Інноваційні фінансові інструменти для українських бізнесів під час війни та відновленняСльозкіна, Д. В.; Маргасова, В. Г.
15-лис-2024Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатківЛоскутова, А. Г.; Бебко, С. В.
15-лис-2024Трансформації процесу співпраці та перспективи розвитку бізнесу в УкраїніНечитайло, А. Ю.; Євсейцева, О. С.