Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 311-320 из 412.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.
2015Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделюванняЯренко, А. В.; Сиротін, В. Г.
2015Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціяхЯренко, А. В.; Ковальова, К. Л.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2015Маркетинг взаємодії як філософія сучасностіЯренко, А. В.; Поповська, М. І.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніЯренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2015Огляд діяльності юридичного ринку та асортименту послуг компаній в сучасних умовахПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2015CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компаніїЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2015Перспективи та розвиток реклами у мережі ІнтернетМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2015Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделюванняЯренко, А. В.; Величко, М. С.