Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 3729.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
апр-2019Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонентаКирилко, Н. М.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2019Regulatory provision of public procurement system in the context of European integration of UkraineMurovana, L.
29-мая-2019Factor model of social media marketing effect on brand loyaltyChubukova, Olga; Kostynets, Iuliia; Ponomarenko, Igor; Rallie, Nataliia; Zymbalevska, Yuliia
2019Заходи підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах господарюванняДенисенко, М. П.; Колесник, Є. В.; Волощук, Ю. В.
2019Форми та методи конкуренціїДенисенко, М. П.; Шевцов, О. С.
2018Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2018Особливості страхування туристських ризиків в системі тристоронніх взаємовідносин суб’єктів туристичного ринкуКостинець, В. В.; Талько, І. Ю.
2018Основні напрями залучення інвестицій в економіку УкраїниБорецька, Н. П.; Лесюта, Н. Ю.